Vraag steun

Reageren op een projectoproep

U zoekt (financiële) steun om een project van algemeen nut te realiseren als individu of als organisatie in België of in het buitenland?

Reageer op een van onze projectoproepen. De Koning Boudewijnstichting steunt burgers en organisaties die zich inzetten voor de samenleving op vele domeinen (gezondheid, armoedebestrijding, leefmilieu, erfgoed…) in België en internationaal.

(internationale) Giften inzamelen

U zoekt een efficiënte manier om giften in te zamelen als organisatie die zich inzet voor het algemeen belang in België en/of internationaal?

De Koning Boudewijnstichting heeft een breed netwerk dat u kan helpen om in alle transparantie giften in te zamelen bij uw sympathisanten in België, Europa en internationaal (Verenigde Staten, Canada, Azië, Australië, …). Uw project krijgt meer zichtbaarheid en uw schenkers genieten fiscale voordelen.

Zoek een oproep die past bij uw project

Projectoproepen die bijna afgesloten zijn

Projectoproep van het Fonds Celina Ramos 2024 B

Deze projectoproep richt zich tot kleinschalige armoedebestrijdingsprojecten.

Impact Together by BNP Paribas Fortis: Energie-efficiëntie

Ondersteuning van vzw’s die actief zijn op sociaal en/of milieugebied in België, in het verminderen van hun koolstofvoetafdruk

Samen vlammen tegen eenzaamheid

Het DWW Fonds geeft jaarlijks steun aan projecten binnen een maatschappelijk thema. Dit jaar is dat 'Eenzaamheid'.

Loopt binnenkort af!

Welke formule om giften in te zamelen?

Er zijn verschillende filantropische formules om giften in te zamelen voor uw project. Wij staan ter beschikking om ze aan te passen aan uw behoeften en wensen.

Scholier in het zesde middelbaar en al leerkracht voor de klas

Opleiding en ontwikkeling van talenten

"Terwijl mijn vrienden in de les biologie of Frans zaten, gaf ik als zesdejaars secundair wiskundeles aan leerlingen uit het vierde leerjaar lager onderwijs."
Amber Adriaens
Leerkracht lager onderwijs - nam deel aan Talent for Teaching

Een broze artiest met een dandy-kantje: Kunstschilder Leo Piron verwerft (eindelijk) zijn eigen plek

Erfgoed en cultuur

"Weinigen konden de wolken boven onze Vlaamse Ardennen zo mooi borstelen als bompa."
Piet Piron
Kleinzoon van Leo Piron